پوزیشن های جنسی روی صندلی
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

پوزیشن های جنسی روی صندلی

همانطور که میدانید گاهی لازم است برخی حرکات جدید را در رابطه انجام دهیم برای مثال از وسایل یا ابزار آلاتی ک در دسترس داریم برای رابطه استفاده کنیم.مانند میز،مبل،صندلی و....سپیتا در این مقاله به بررسی پوزیشن هایی ک قابلیت اجرا روی صندلی را دارند میپردازد.اگر شما هم بدنبال راهکاری هستید تا رابطه ای جذاب و شیرین داشته باشید و از یکنواخت بودن رابطه رنج میبرید ما به شما خواندن این مقاله را توصیه میکنیم.سپیتا شاپ با هدف بهبود کیفیت و تنوع در روابط، عنوان پوزیشن جنسی روی صندلی را مورد بررسی قرار داده و در دسترس شما قرار داده است.

نکته:قبل از اقدام به رابطه از محکم بودن صندلی در جای خود اطمینان حاصل کنید.همچنین بهتر است صندلی روی سطوح لیز مانند سرامیک یا زمین خیس نباشد،و به جایی محکم مانند دیوار تکیه زده شده باشد.به صورت کلی همه جوانب ایمنی را در نظر بگیرید و بعد اقدام کنید تا مشکلی بوجود نیاید.

 

پوزیشن های جنسی روی صندلی

پوزیشن های جنسی و جذاب روی صندلی

استفاده از مکان،وسایل و موقعیت های مختلف میتوان بسیار جذاب باشد ک از دیرباز بین انسان ها وجود داشته.استفاده از تخته سنگ، فضای سبز و زیر درختان به عنوان مکانی برای انجام رابطه های جنسی، نمونه هایی از پیشینه تاریخی فرهنگ جنسی انسان هاست. با گذشت زمان و ورود انسان به جامعه مدرن و زندگی آپارتمانی، این اشیا و فضاهای طبیعی از بین می رود و عموما رابطه های جنسی در خانه صورت می گیرد.

استفاده از وسایل منزل در رابطه های جنسی یکی از مهم ترین و جذابت ترین راه حل ها برای ایجاد فاضی جدیدی جنسی در بین زوج هاست. صندلی یکی از بهترین وسایلی است که می توان به عنوان یک شی کمک کننده به پوزیشن های جنسی نیز از آن کمک گرفت. سعی می شودکه نمونه هایی از بهترین پوزیشن های جنسی با استفاده از صندلی آموزش داده شود. واضح است که برای انجام این فعالیت های جنسی، وجود حداقل یک صندلی ضروری است.

پوزیشن های جنسی روی صندلی

پوزیشن دختر گاوچران یا کوگرل روی صندلی

اگر که مقاله های آموزشی مجله سلامت سپیتا را در حوزه پوزیشن های جنسی دنبال کرده باشید، حتما به مقاله آموزش پوزیشن کوگرل برخورده اید. در این حالت مرد روی صندلی به صورت برهنه می نشیند و زن روی ران های او می نشیند و با ملاعبه و لیز کردن آلت تناسلی با استفاده از روغن یا لابریکانت فرآیند دخول آماده می شود .

توصیه می گردد که در انجام این پوزیشن، عجله نکنید و از این حالت جنسی بهترین استفاده را کنید. می توانید با استفاده از دهان و دست ها، از قسمت های مختلف بدن زن کامجویی کنید. حتی می توانید با استفاده از مواد خوراکی و ریختن آن روی بدن، رابطه دهانی مانند بوسیدن، مکیدن و لیسیدن را تجربه نمایید. همچنین زن نیز می تواند با استفاده از تسلطی که به مرد دارد، با او بازی کند و از وی بخواهد که بازی های جنسی را با او ادامه دهد.

حالت برعکس پوزیشن دختر گاوچران یا کوگرل روی صندلی

حالت کوگرل برعکس، مانند حالت دختر گاوچران است، با این تفاوت که زن به جای این که صورت به صورت مرد قرار بگیرد، به پشت قرار می گیرد و روند دخول و کامیابی اتفاق می افتد. از نکات مهم این حالت، آزاد بودن دست های هر دو طرف و راحتی جا به جایی دو نفر است. همچنین آرامش در انجام این حالت جنسی کمک می کند تا معاشقه و بازی با دست های یکدیگر و قسمت های مختلف بدن انجام شود.

نکته دیگری که کمک می کند تا رابطه کیفیتی مطلوب داشته باشد، ماساژ ناحیه تناسلی زنان است که به هیجان این حالت می افزاید. توصیه می شود که روند دخول به آرامی انجام شود و اگر در خانه آینه قدی وجود دارد، این کار را در روبروی آیینه انجام دهند تا ارضای بصری نیز رخ دهد.

 

ویژگی های صندلی استفاده شده در رابطه جنسی

حواستان باشد که در انتخاب صندلی درست عمل کنید. صندلی چوبی یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید انتخاب کنید. سعی کنید صندلی را انتخاب کنید که دسته نداشته باشد و پارچه هم نباشد، چرا که وجود ترشحات نواحی تناسلی، روغن، عرق و … ، منظره ناخوشایندی را روی پارچه می گذارد و در آینده بوی بدی را در محیط ایجاد می کند.

پوزیشن های جنسی روی صندلی

 





:: برچسب‌ها: sepitaSepitaShopبهترین رابطه جنسی روی صندلی,پوزیشن رابطه جنسی روی صندلی,پوزیشن های جنسی روی صندلی,رابطه جنسی با صندلی,رابطه جنسی روی صندلی,سپیتاسپیتا شاپ,صندلی و رابطه جنسی,فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی,فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی,فروشگاه اینترنتی سپیتا,فروشگاه اینترنتی کاندوم,فروشگاه لوازم جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: